tisdag 4 november 2008

Shall We Dance?

Skola idag igen, alarmet ringde inte, var ju tur att jag vakna halv nio . Jag måste göra en intervju med en gamling om han eller hennes uppäxt och så i "Människan socialt och kulturellt". Följde med mamma på Afropowerdance idag, Sofia och Moa var också där.. Jag tyckte det var rätt roligt. Man blev ju som inte trött det var mer svettigt :S och sen var det at man inte kunde göra rörelserna så stora för det var svårt och hänga med plus att det var så mörk så man kunde inte rktigt se hur rörelserna skulle vara så man får ju hoppas på att hon framför mig gjorde rätt ;) . Men hon sa att man ska ge det några gånger. Men jag skulle kunna tänka mig att göra det igen.
Imorgon har vi bajsredovisning i "Arbetsmiljö och säkerhet" BAJS! /KickanBilderna är tagna från www.spiritwarrior.se/buddha.htm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar