onsdag 12 november 2008

One Missed Call

Hejhej : ) har inte skrivit nu på ett litet tag så jag hade bara tänkt berätta lite snabbt om vad som har hänt.

For till Kåbdalis och det var skitskoj förutom att min glasögon var typ igenrepepade och sen kring 1 lr 2 blev det dimmigt och jag såg inte ett piss. Och jag klarar inte av att åka på känsla för sist jag gjorde det så flög jag över ett hopp.. XD

Har haft en filmkväll med Joanne och åt godis & chips medans vi såg på "Forgetting Sarah Marshall" och "La Bamba". Väldigt olika filmer men jag gilla dom.
Köpte min fina jacka som fanns på Lindex för halva priser ! :D

Fick MVG på Farmakologi-provet som alla andra.

Och nu idag bestämde jag mig för att ha en sovmorgon, när jag kom till skolan hade vi tipspromenad/prov i Geronologi. Fick veta att jag är ledig både imorgon & på fredag för jag har ju inte estet som andra har.

For sedan och träna klockan 6 och träffade Malin där, sen kom Eve och surra med mig innan hon skulle gå på sitt skitjobbiga, rövkramps-spinning! Hon vill som ha med mig men jag klarar inte ens av 20 minuter på cykling (slö tempo) utan att få kramp i rumpan. Vill som klara av det men nog ska jag gå på det igen men i så fall på Spinning 1.

På vägen hem fick jag ett väldigt intressant samtal. Det är nog någon som inte är så glad på mig just nu. XD När jag kom hem hade de ringt dit också men vi var ju inte hemma. Förlåt för att jag är glad :P

Ska nu duscha och sen ska jag lägga mig i min myyyysiga säng och se på Grey's :D PUSSS /Kristine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar