tisdag 25 november 2008

Happy Feet

Heej alla glada : ) vilken nästan underbar dag det har varit : ) hade sovmorgon till 10.05 och slutade för dagen ca kvart över 11. For på en koncert men nsög, det var inte att de sjöng dåligt för det gjorde de inte utan det var inte riktigt min musiksmak. Under tiden vi satt där kände jag mig också j'vligt iakttagen av någons mamma som satt bakom oss några rader, och jag tror inte hon någonsin gillat mig (jag umgick med hennes dotter förut) för hon har som aldrig lett mot mej eller vart glad vid mig :S Så jag kände mig lättad när vi for därifrån XD

Skulle skicka en fil till min datalärares mejl men när jag skulle det var alla datorerna i biblioteket upptagna så då ides jag inte riktigt gå till en datasal så jag skulle fara till Sanden för att träffa min syrra där och på vägen dit gissa vem jag träffa !!!!! JO, min datalärare som fråga efter filen : / men eftersom hon är så snäll kunde vi fixa det imorgon istället : )

For sedan till syrran och kolla på FAMILY GAY i flera timmar och till middag fick jag älgfärs och makaroner :D skitgott ! Pappa kom för vi skulle på Step In och jag har ju sådan sjukt dålig kondition så jag vart jäätteSTOLT då jag kunde springa i en kvart utan att stanna :D Jag hade ont i fötterna men de var ändå glada :D

Jo, jag har bestämt mig nu för att inte skaffa en annan blogg bara för att jag ska kunna se hur många som är inne på den per dag för det var alldeles för jobbigt att göra designen ! Får se om jag gör den under lovet XD men ska gå nu så ha en fortsatt underbar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar