lördag 1 november 2008

Scream

Jag var uppe till halv 3 igår för att vid 12 skulle jag gå och slå av tv:n men då såg jag att det var"Scream Awards" på tv:n så det kan jag ju knappast missa. De flesta priserna fick The Dark Knight och man fick se premiären på trailern av Friday 13th som Jared Padalecki spelar, kan knappt bärga mig tills den går på bio :D Heath Ledger fick också några priser och det var så sorgligt att han inte var där : / Saknar!


Jag har varit ensam typ halva dagen, från när jag klev upp till halv 5. Mamma och pappa skyllde på att varför de inte väckte mig då de sklle fara var för att "det såg ut som om jag sov så gott". Så när de har vart i kinten och kollat in våran nya klubbrum så har jag pluggat litegrann, suttit vid datorn, plockat fram slalomskidorna, lyssnat på hög musik och kollat på "Indiana Jones and the Kingdom of the Chrystal Skull" Mamma och pappa kom hem o så fck jag veta att vi kanske ska till Kåbdalis imorgon om pappas rygg är bra tills dess :D HOPPAS HOPPAS HOPPAS! /Krisse


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar