måndag 17 november 2008

It's Gettng Serious

Igår var premiären i Klinten, det var bara restaurangbacken som var öppen och den såg inte riktigt ut som jag trodde. Den såg ut som en gigantisk puckelpist men det funkade ändå bra : ) Jag har ju rätt svårt för hopp och sånt där och mina tränare säger alltid "En bra åkare kan åka vars om helst" men då antar jag att jag inte är en bra åkare. Men det var jääävligt sköönt att vara på skidor igen, fått vänta en heel sommar. Men det hände även en tragisk sak, mina stavar som jag köpte för mina egna pengar för 8 år sedan gick av. Jag vet att det är töntigt att bli upprörd över det men jag har som haft dom hela min "tävlingskarriär" och jag vill inte kasta dom. Tror jag ska spara toppen som gick av som en souvenir ;)


På kvällen var jag tvungen att gå på en datorkurs för att vi har gjort en ny hemsida för skalp och vi måste kunna hantera den om man är tränare som jag nu är :D Ni kan gärna gå in och kolla in den snygga sidan. Eller den är snyggare än de gamla ;)

Gamla sidan ......................Nya Sidan

Kolla gärna in dom och kommentera :)

Idag hade vi sovmorgon pga att vi hade den tiden till hemmaprovet i Gerontologi som är skitjobbigt. Man kan ju svaren men det är svårt att få ihop det så att man fattar. Vi skulle också ha bad på idrotten som jag verkligen inte ville gå på men förra veckan så sa hon att "Ni tjejer kan ha kvinnliga problem och om ni har det så kan springa ist." Något liknande sa hon och jag hoppades ju på att hon inte var tvungen att ha bevis ;) Men hon borde inte kunna tvinga en att vara där på badhuset och visa upp sig fö jag känner mig jävligt obekväm i situationen när man står där plus att jag har inga badkläder för att jag badar aldrig ju pga av obekvämheten. men när jag kom till skolan klockan 10 fick jag veta att idrotten är inställd för att läraren är sjuk. Jag blev som irriterad för då hade jag håltimma till halv tre men jag blev också glad för då blev badet framflyttat. Slapp ta itu med det idag. :)


Ska snart se på senaste avsnittet av one tree hill och ikväll ska jag på Step In : ) /Kristine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar