måndag 24 november 2008

Freaking Unbelievable

Åhhh,, va jobbigt! Bloggen har vart låst ett tag för att de misstänker att den är "skräppostblogg" så har inte kunnat skriva. Och sen så nu måste jag fylla i något för att kunna sätta in inläggen.. Och jag hade bara tänkt att vänta tills de har låst upp den men sen idag fick jag veta av Cia att hon kunde se hur många som läser hennes blogg varje dag och då tänkte jag undra hur många som läser min varje dag. Tänk om det inte är någon :S jag sitter här och skriver och skriver varje dag men ingen läser det. f'n va deprimerande. Så då hade jag tänkt nu att göra en sån som hon har : ) men det funkar ju inte att göra en framsida man kan bara välja sidmall men inget mer. ÅHHH! det bara vill sabba för mig heeela tiden : /

Var förresten i Lördags hos Sofia för hon fyllde år i Torsdags , GRATTIS i efterskott ;D det var jätteroligt vi åt klyftpotatis, fläskfilé och nå rosépepparsås till middag och sen såg vi film och åt bananasplit :D
Kristine

1 kommentar: