söndag 2 november 2008

Loser

Det blev inget Kåbdalis idag för att backen var tydligen väldigt dålig så vi for till storheden istället, jag köpte en ny bh (min dröm-bh) och ett par leggins/strumpbyxor. På vägen hem for vi till farmor och då kom vi på att vi skulle till Step In och träna, men jag hade ju en sån djävulsk träningsvärk sen i fredags men jag träna bort det. Jag träffade även Eve där och ja har som saknat henne när hon var borta men blev ju som vanligt mobbad pga min blekhet. Jag tror hon sa något i stil som "Det är ju bra att du tränar för då blir du ju röd och då ser du inte lika blek ut". Det är ju tur att man inte tar det på allvar och jag är ju van. ;) Så imorgon ska jag på spinning (:S) med henne, vi får se hur det slutar XD gillar ändå att jag ska typ börja träna litegrann med henne för då kanske relationen vi hade förut kommer tebax :D
Påvägen hem från Step In for vi till Zorbas och köpte pizza, kebabpizza :D Så har ätit nu och snart ska Saga komma och se på Starsky and Hutch med mig ;) Pussssss
/Kickan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar