onsdag 5 november 2008

"Bom Chicka Woh Woh"

Idag hade vi ARL-redovisningen om skolmaten och det. Malin var typ nervös men jag tyckte hon var JÄTTEDUKTIG. När hon redovisade såg hon inte nervös ut :D Mycket beröm till henne! Vi fick sluta tidigt också eftersom på människansocialt&kulturellt-lektionen ska vi intervju någon så det ska vi egentligen göra då men tror jag ska göra det i helgen.. Kolla på senaste oth-avsnittet och Lukas "Bom Chicka Woh Woh"-ögonblick var inte så bra som andra fick mig att tro : / Men avsnittet var ändå bra och jag MÅSTE se fortsättningen ! :D Och nu skulle jag plugga till provet till på fredag och jag kunde mer än vad jag trodde :O helt överraskad :D Ska fortsätta nu och snart kommer Saga. Ska kanske se på lite Family Gay senare. Fick förresten höra ett "Bom Chicka Woh Woh" från Stewie också, HAHAH jag älskar han, utan han skulle inte Family Guy vara så bra som det är XD Så här kommer några bilder på stjärnan ;D Puss /kristine


HAN ÄR BARA FÖR BRA ! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar