torsdag 16 oktober 2008

Sura Ägg, Surströmming & Handledarkurs


Sov hos Joanne inatt för att jag inte skulle
börja skolan förrän halv två idag men jag vaknade ca 10 med Xena i sängen med mig. : )

Petra ringde o fråga om jag skulle komma på datan som var
min enda lektion under dagen för att de ville flytta fram den så jag behövde egentligen inte komma men eftersom jag ändå skulle in till stan för att åka med
bussen kunde jag gå förbi skolan o äta : )

På vägen till maten träffa jag min datalärare så då fick jag läxan på en gång istället för imorgon och alla
andra hde tydligen tyckt att den var jättesvår så om jag behövde hjälp kunde jag komma när lektionen egentligen skulle vara.
På vägen till matsalen var det
många som rusade ut för någon hade lagt en stinkbomb bland toaletterna vid
matsalen
så det stank sura ägg blandat med surströmming :S USCH!

Men dt var god mat
iaf : )

Vart klar med datan och for hem.

Vi var på handledarkursen på Nyströms senare på kvällen och det var inte så jobbigt som alla fick en att tro. Tiden gick väldigt snabb och jag är sååå glad över att jag har fått det överstökat :D
klockan är 23.29 nu så ska gå o lägga mej
Gonattt!
/ Kickan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar