fredag 24 oktober 2008

I'm Going Crazy !!

Halloj, var ledig idag så jag tänkte JA! nu får jag sova länge, men nää min lillasyster kommer in i rummet strax innan halv åtta och börja tjafsa om att jag skulle komma till skolan hennes och åka med bussen därifrån för jag skulle åka med henne in till boden. Men som tur var somna jag om, och vaknade typ halv 11.
Jag gjorde klart individuella uppgiften i ARL och sen så har jag börjat med läxan om lungsjukdomarna men det var skitmycket man får skriva, var mer än vad jag trodde :S

Och jag blir så jävla irriterad på vårat tangentbord, mellanslags-knappen funkar typ inte, man måste trycka svinhårt för att det ska bli ett mellanrum så när jag har skrivit klart måste jag gå tillbaka och trycka mellanslag jättehårt mellan varje ord. Får DAAAMP!

Idag for jag och mamma till storheden för att storhandla så samtidigt for jag och lämna in min mobil för att det glappar i kontakten där head-setet ska vara, måste använda en snodd så den ska sitta som den ska :/ och då fick jag en lånemobil som suger, det går inte att lyssna på musik på den och jag tror inte jag kan ta emot mms heller. Det ända roliga är att den har Snake och att killen som hade den innan har glömt bort att radera sms så det fanns några fräckisar :D men jag saknar MIN mobil! :(

Sen när jag kom hem gjorde jag fruktsallad med (underifrån) satsumas, äpplen, kiwi, bananer, vindruvor och honungmelon, den var suupergod och nu ska jag gå och se på någon film har inte riktigt bestämt ännu vilken ;P


/ krigsstig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar