måndag 27 oktober 2008

Step In or Step Up

Idag ringde Sussi mig och fråga om jag ville följa med till Storheden och storhandla om det fanns plats och jag hade ju som inget annat för mig så jag bestämde mig att om det fanns plats skulle jag följa med.. pappa kom hem och påminde mig om att ringa till Step In och beställa tid för jag ska köpa ett kort dit så när han skulle fara exakt 1 minut över 12 ringde jag och då hade de lunch mellan 12:oo och 13:oo. Och sussi ringde och sa att de skulle komma kring ett så då han jag inte ringa. Jag for till Storheden med Sussi, Linda, Emma och Spike ( som verkligen inte var bra i magen :S ). Vi var borta mellan 13:oo och 17:30 och det enda jag löpte var en liten dubbelnougat, ramlösa och juice. När jag kom hem åt jag isterband och dillstuvad potatis och jag bryr mig inte om vad andra tycker för jag älskar det :D Klockan blev för mycket då jag kom på att jag kanske skulle ringa så då hade de stängt... Jag skulle ha filmkväll med Robin men av någon anledning så kunde vi inte det så jag stanna hemma och ladda ner Grey's Anatomy säsong 3. Kvällen sluta med att jag såg Step Up /Kickan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar