onsdag 29 oktober 2008

Antz

Igår innan maten bestämde jag mig tvärt att jag ville klippa lugg så efter vi hade ätit så hände det. Var ju på tränamötet och sen så bestämde de att vi skulle ha ett till idag.

Jag har varit riktigt flitig som en myra idag, jag klev upp kring 9 fast jag tror att det är för att vi har dragit tillbaka klockan men det spelar ingen roll, sen så har jag städat hela dagen, bakat bröd eller italienskt lantbröd om man ska vara exakt, rätt god var den iaf :P Jag har gjort klart lungsjukdoms-läxan så nu när den är klar kan jag börja plugga på farmakologi-provet ; /. Jag har även bakat våfflor tills pappa kom hem. Jag fick laga maten eftersom mamma är borta med jobbet någonstans. Sen så har jag vart på tränarmöte från klockan 18:00 till typ 21:15... riktigt tråkigt. Eller det var som, eftersom jag är ju ny tränare så jag fatta som inte riktigt vad de pratade om. Någon fråga hur mycket kosta det där förra året och nästan alla visste.. :S Sa inte så mycket under kvällen... jag ska ju träna D-gruppen (minifräsarna) alltså den yngsta gruppen i skalp och jag har börjat få dagmardrömmar varje gång jag tänker på att träna dom. Tänk om någon måste kissa uppe i starten eller om någon redan har kissat på sig ska man låta de åka iaf nerblöta byxor ? :S Sen så har vi ju blivit av med våran klubbstuga uppe i Klinten och de har sålt allt som var i den, det var ju saker som var våra som t.ex. Stolar, bord, frys, mikro osv.. Det är ju olagligt och nu vill tydligen styrelsen eller nått sånt ändra våran logga :O Nää, nu måste jag sluta tänka på det blir bara arg och irriterad när jag gör det.. : / men ska ta och gå o lägga mig nu och ta det lugnt .. kanske se på någon film ;) /Krisse

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar