måndag 20 oktober 2008

Die Hard

Hur bra som helst gick det igår på idrotten då vi hade skridskor, först fick läraren hälpa mej över till andra sidan men i slutet av lektionen kunde jag göra hockeystop, inte världens finaste då men den var helt okej i mina ögon :)

Och idag sista lektionen fick vi massera igen och jag måste säga att Linnea var skitbra : ) Kom hem typ kvart i 6 o då hade ju alla ätit såklart, de kan aldrig vänta på mig även om jag frågar dom så går det inte : / och nu är jag ensam kvar hemma och har börjat se Die Hard, det är rätt lustigt för jag började med att se Die Hard 4,0 först :P
Åhhh är jättechokladsugen det suger att det inte finns en affär här : (
.
Men ska ta och återgå tillbaka till filmen så "Yi-pi-ka-ye motherfuckers!" ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar