lördag 25 oktober 2008

In Her Shoes

Vaknade imorse av mig själv kvart i nio ! och jag kunde inte somna om men det gjorde inget för halv 10 började världscupen i slalom i Sölden :D Fan va jag längtar efter snön när jag såg det och jag vill tillbaka till Sölden ! vi hann se första åket för sen så åkte vi in till Luleå och köpte ett nytt tangentbord och jag försökte verkligen hitta ett par skor och jag hittade dom jag ville ha på Din Sko men min storlek var slut och mamma och pappa blev bara irriterade för jag gick och kolla på skor hela tiden, men när vi for till skokanonen (eller jag gick till skokanonen medans de andra vara inne på Barnens Hus) upptäckte jag ett stooort hål i mina skor och då hade jag en bra anledning till varför jag behövde nya skor. Pappa blev ju helt att vi skulle köpa ett par nya skor men jag hitta inga på skokanonen och då börja de tjafsa om att jag skulle vara så kräsen lr nå. Jag uppfatta det som det iaf, men jag kan väll inte hjälpa att jag vet vad jag vill ha. ;D

Ikväll ska jag till Sävast och ha filmmys med Sandra och Elin :D skoooj! fick hundra spänn så jag kan köpa karra!
/ KÄRSTIN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar