tisdag 28 oktober 2008

Even Stevens

Idag väckte Louise mig för att berätta att hon skulle åka med bussen till mammas jobb och det kändes lite osäkert att hon skulle åka ensam :S Så jag åkte med henne. När vi kom till stan gick jag för att kolla på skor och jag hitta den modellen jag ville ha men den som var framme var för liten och den var rosa , så jag fråga om det fanns i någon annan färg men nää det var det som var framme som fanns. Sen gick vi på biblioteket och jag jobba litegrann på lungsjukdomsuppsatsen medans louise läste. Sen gick vi till mammas jobb (sandenskolan) och fick lunch där, billys pizza.

När jag skulle hem kom jag på att 20 i ett bussen går inte då det inte är skola så jag var tvungen att stå på där i 40 minuter till tills nästa buss kom. När jag skulle gå och hämta posten träffa jag på Jonna och Vickan och en kastrull, vet inte riktigt om jag vill veta vad de höll på med XD Men är nu hemma. Har suttit och fösökt komma fram till Step In hur länge som helst och nu svara någon :D Jag fick tiden 12:45 på Fredag :D Ikväll ska jag på tränarmöte eftersom jag ska vara tränare till minifräsarna med Birger måste jag också fara på tränarmötet : / Men ska gå och lägga mig i soffan på rummet och se på Even Stevens ;D Är han inte söt Shia LaBeouf när han var liten och nu ;)/Kärstin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar