lördag 13 december 2008

Old Can Be Fun

Idag for jag till syrran för vi var bjudna på tomtegröt hos hyresgästföreningen och när jag kom dit var det nästan bara gamla där och jag bli alltid nervös kring äldre (70+) men det var riktigt roligt. Eller roligare än vad jag trodde. Gröten var sviiiingod, gamlingarna hade bäst humor, kom några fräckisar då & då och allt slutade med att vi lärde oss att vika servetter som näckrosor XD jag tror det gjorde så allt blir enklare för mig senare för jag har som dragit alla gamlingar över en kant. Trodde de skulle vara jääättetrååååkiga men de pratade om singing bee, idol och det blev nå småbråk om vem som skulle vinna och pepparkakor+ädelost. Men jag måste verkligen tänka om angående gamlingar XD

En vits de sa:
En man och en kvinna var på en fest och de stod på dansgolvet och hånglade o sånt. Sedan smög de vidare till ett linnegarderob. Plötsligt säger mannen:
- Är du sjuksköterska ?
- Jo, varför undrar du?
- Nä, jag tänkte bara eftersom dina trosor är gröna.
Sedan fortsatte de med det de kom dit för att göra. När de kom ut och fortsätta och dansade men så frågade mannen.
- Men, jag känner igen dig från någonstans. Har du möjligen varit narkosläkare?
- Öhh, joo hur så?
- Nä, det var bara det att jag kände inte ett skit.

Kanske inte är så roligt när man skriver ned den men det var skitroligt när han sa det. Han som berättade kanske var kring 80 år . XD Men jag måste verkligen tänka om angående gamlingar XD

Men ska ta och sova nu! GOOODNATTT! /Kristine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar