fredag 5 december 2008

Cry Cry Cry

japp, idag var den en kort skoldag som varje fredag, for sen med eve och sussi till step in, träna ett tag känns bra, skoj o träna :D Man får ett bra samvete då man åt gött ikväll med eve, vi spelade barngeni och det kom ett ögonblick då jag verkade vääldigt blond men om ni har hört hur hon sa det så ska ni också få höra min version så jag inte verkade helt dum. Det kom en fråga som löd "Vilket nordiskt land är mest folkrikt?" Och jag började tänka norrlands folkrikaste stad så jag gissade på Umeå (A) och Eve började asgarva och det tog ju ett tag innan jag fatta vad hon skrattade åt.. och då blev jag kvällen mobboffer. MEN sen så baad hon mig att vi skulle se en skräckfilm så vi såg Mirrors. Och så hade jag hennes naglar fast i min arm under praktist taget hela filmen och så kom det en scen som hon hoppade till och eftersom det var mörkt i rummet så såg jag ju inte henne men jag hörde en blandning av fnitter och snyftningar och när jag tände lampan så ligger hon där i sängen och lipar för hon var så rädd XD Men jag gillar henne ändå :D Får se om jag måste täcka över spegelväggen i rummet ;) Ska nu försöka få henne från mobilspelandet till en till film kanske ;D /Kickan

PS. Det blev en fisrik kväll! XD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar