lördag 20 december 2008

Cheaters?

Igår for jag till Pagla och var med Sofia, Christoffer, Robin, Frida, Malin, Jutta, Bea, Victor och Olle. Vi var i slalombacken och åkte madrass. Var jättenervös i början men det blev att man for högre och högre upp men i slutet var jag inte längre så pepp på att åka pga att i början skulle jag och Sofia tävla mot Christoffer och Robin och se vem som for snabbast ner. Vi började nästan högst upp. Men på något sätt for mina ben ner från madrassen så jag hade de framför mig och eftersom jag satt längst fram fick jag all snö i ansiktet och kunde inte se ett piss och efter ett tag börja jag undra när skogen kom och eftersom jag inte ville att vi skulle åka in i ett träd så hoppa jag av och började rulla en bit och mitt i allt känner jag hur något hårt flyger in i mig (Christoffer & Robin) och jag dyker nedåt med huvudet först, var alldeles lböt och kall i ansiktet plus att jag tappa andan. Idag har jag ett stort blåmärke på låret och jätteont i ryggen. Efter det åkte jag någon gång till men inte högst uppifrån sen var jag med Frida längst ner, hon kunde inte åka pga att hon är sjuk : /

Malin, Bea & Jutta

Victor & Olle

Men det läskiga var att det kom en bil och ställde sig så det var som att den titta på oss. Vi såg att det var en man i bilen och sen såg det ut som en annan man bredvid men sen lutade de bak sätena och släkte ljuset i bilen så vi hade några teroier:

- Någon som vänstrade med en annan man?

- En mördare?

- En pedofil som kollade på oss?

Sen gick vi förbi och då var det en kvinna som satt bredvid han och de försökte dölja sig själv eller något sånt. Hahaha, jaa.. jag undra vad de verkligen gjorde ;)

/Kristine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar