fredag 19 december 2008

Challenged

Blev utmanad av Joanne så får väll lika gärna gör det ;)
Här kommer en lista! (En del av frågorna är tolkningsfrågor som du får besvara efter hur du tar dom. Efter att du har fyllt i listan, utmana 7 blogglada vänner och meddela dom i respektive blogg!)

Vem (med motivation)
Vem är din käraste flickvän?
Vet inte, har många : )
Vem är din käraste pojkvän?
Har ingen.

Vem litar du mest på ?
Min familj & Sandra. E

Vem vänder du dig till när du behöver någon?
Joanne : )

Vem är dig likast till sättet?
Jag vet inte, har nog aldrig riktigt tyckt att någon är lik mig. vad tror ni ?

Vem skulle du vilja ta med utomlands?
Eve : ), tror det skulle vara jätteroligt :D

Vem skulle du inte vilja ta med utomlands?
Anonymt
Vem var du med senast?
Joanne, var och år lunch med henne på stan ;)

Vem saknar du mest?
Just nu saknar jag min gamla klass.

Vem älskar dig mest av dina vänner?
Jaa, säg det du.
Vad (rangordna 1-3)

Vad önskar du dig just nu?
1 - Pengar
2 - Ingen som sabbar traditioner.
3 - Att telefonerna i huset ska fungera.

Vad önskar du dig inte alls just nu?
1 - En massa ungar i huset.
2 - Några extrasyskon som man måste köpa julklappar till.
3 - Tjat.

Vad betyder mest för dig?
1 - Familj
2 - Vänner
3 - Hälsa

Vad får dig på bättre humör?
1 - Umgås med vänner och familj.
2 - Mat
3 - Musik
Vad får dig på sämre humör?
1 - Försova sig
2 - Tappa bort saker
3 - Taskig ekonomi

Vad saknar du?
1 - Julstämning
2 - Pengar
3 -

Vad är dina nyårslöften?
1 - Bli mer ekonomisk.
2 - Planera bättre
3 - Köpa kläder som är färgglada.

Hur vill du att din framtid ska se ut?
Jag vill bli antingen barnmorska eller operationssköterska, jag vill ha två barn och bo längre ned Sverige.

Hur vill du leva ditt liv?
Vill ha roligt så länge som de går.

Hur delar du med dig av dina känslor?
Kan visa samtidigt som ja kan berätta=)

Hur mår du?
Less på min lillasyster.

Jag utmanar:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar