torsdag 18 december 2008

Noone is left.

Idag var jag på skolan och vi lekte bara på första lektionen sen hade jag data och då fick jag tillbaka mitt prov på Microsoft Word fick alla rätt (H) :D Ikväll for jag, Joanne och pappa på Louise jul-konsert med skolan. Fick fixa hennes hår och sminka henne litegrann ;) Men när vi var där så upptäckte vi att det är nästan ingen kvar av lärarna som vi hade när vi gick där så vi blev lite besvikna. :S

Imorgon blir det kanske att fara till Sofia, vet inte riktigt hur det blir. Men nu ska jag gå och göra mig i ordning för att gå o lägga mig för att titta på TV , Joanne ska sova här så det blir trångt i sängen : / Men sov så gott (L)

/Kristine

1 kommentar:

  1. Hon var så duktig så.
    Har en utmaning åt dig å den hittar du på min blogg http://kalilakienna.blogg.se/ så du vet./Joanne

    SvaraRadera