lördag 3 januari 2009

A Trip To Evelina

Har varit med Eve från igår till idag och det var riktigt roligt även fast det inte fanns så mycket att göra i början men det är skoj att bara umgås som vi gjorde förr. Vi såg först på film (ovanligt?), vi såg filmen "It's a boy girl thing" sen for vi iväg med min syrra på en liten åktur och vi hamnade en liten stund hos på något konstigt ställe med några konstiga människor och jaa hela stället var inte så trevligt. Men vi kom därifrån sen så for vi tillbaka hem till Eve och såg på en film igen, men den här gången var det "Wild Child" som var lite söt och bra :D och för ovanlighetens skull så sov vi enda till 1. Ca 12 timmar hade vi sovit som är väldigt mycket för att vara jag.
Åt frukost, klädde på mig och det blev att jag for till mn syrra så fick mamma och pappa hämta mig därifrån. Ska nu se en film (igen), Angus thongs and snogglings heter den och den är skiitsööt XD goonaattt

vänta, innan jag går måste jag bara säga att jag och eve spelade kort (500) och jag vann hela tiden :D

Så det har varit en väldigt konstig helg, konstig fest, sov väldigt länge och jag vann i något mot Evelina
/krisse

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar