måndag 26 januari 2009

Live from the Red Carpet

Idag blev det att vara hemma. Jag hostar hela tiden men det har blivit bättre och jag hade feber igårkväll så jag sitter nu och kollar på "Live from the Red Carpet". Jag fattar det inte, jag kan sitta och kolla på det i flera timmar tycker det är bra :D vilket liv jag har !

Imorgon blir det att fara tillbaka till praktiken och jag har mötet med min lärare då :S får se hur det hår men tack och lov så är det Anna som kommer :D Har även upptäckt att man blir otroligt bortkopplad när man har praktik, man pratar knappt med de från skolan. Har noll koll på hur det går för de andra!

Men sen när red carpet har slutat ska jag duscha och ha ansiktsmask :D ibland ska man få lyxa till det för sig själv :D

Ha det bra : ) Pusss

/Kristine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar