torsdag 1 januari 2009

The Start Of Something New

Hejhej alla glada : ) har inte riktigt skrivit nu under jullovet, har inte riktigt haft lusten till det men vad jag kan säga ha hänt är att jag har fått en lårkaka under madrassåkningen i pagla, en gigantisk blåsa på handen under mitt försök att göra julgodis och ännu en lårkaka lite ängre ned på låret när jag åkte slalombana i pagla. Julafton kom och den var lugn och skön, nyårsafton igår: gjorde kalkon med mamma för första gången med fyllning och allt, det var riktigt gott. Senare på kvällen var jag med Saga och under uppskjutningen av raketer hade vi en sån där som bara typ lite rök kom uppskjutande och den lyckades välta så en sån där rök sak flög rakt på mig! ar jävligt rädd ska jag säga. Men det nya året känns som om det ska bli ett bra år :D Hoppas på det iaf :P /Kickan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar