måndag 5 januari 2009

Something I've Never Done Before

Idag var inte en trevlig dag, mamma väckte mig och frågade om jag skulle följa med till stan och jag gjorde det men innan han jag ringa till norrbackagruppen och fixa inför APU:n så det känns jävligt skönt :D Men åter till stan, när jag satte mig på bussen fick jag ont i magen och jag kände mig jättetrött och jag började må illa. Då var klockan ca 10.30 och första bussen hem gick 13.08 så det var ett tag. Det var förjävligt gick omkring ibland hade jag frossa ibland svettades jag samtidigt som det kändes som att jag skulle spy. Men vi gick till vårdcentralen för att disskutera torra utslag jag hade och jag skulle ge ett blodprov av någon anledning och när jag kom dit in så frågade jag sköterskan vars toaletten finns för jag mådde illa så då vet jag men hon trodde jag mådde illla för att jag var nervös inför när hon skulle ta blodet men av någon sjuk anledning tycker jag det är roligt XD men tiden gick, väääldigt sakta. Mamma och Louise ville äta så då gick vi på korvmojjen, jag åt inte och var tvungen att gå ut då och då. Men på bussen hem mådde jag som värst. Jag höll i papperpåsen som finns där och jag fick en kasse att ha papperpåsen i så att om det skulle läka så for det inte på mig. Och preecis när vi kommer in i Unbyn börjar jag spy och jag kolla som upp efter varje gång för att se om någon hörde att jag spydde men mamma sa att det lät som att jag hostade som tur var :D Men det var en erfarenhet jag inte ville vara med om!! Men det var bättre att spy i påsen i bussen än att spy mitt i stan utan påse :P, Måste bli frisk till på måndag för ska ju på APU:n och som jag fattade det så är det så att om jag inte kommer på den då måste jag göra den på sommarlovet tror jag.
Men nu ska jag lägga mig i sängen och se på film och försöka få i mig något ätbart ;p

/Kickan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar