torsdag 22 januari 2009

Long Time Ago

Ja, jag vet att det var väldigt länge sedan jag skrev här men har inte riktigt haft tid och jag har haft APU så jag har bott hos min syster som inte riktigt har internet. Så det bblir lite svårt då. Men vad som har hänt under veckorna är att jag har praktiserat på Norrbacka och då har jag fått prova på att byta blöja, duscha någon annan, tömma kisshinkar som vart under sängen mm. Men det bästa är ändå att jag INTE är rädd för gamlingar längre :D Jag blir inte nervös när jag kommer in till någon som är gammal ! liite stolt är jag ändå ; )

Jag har även varit på kryddparty och haft filmkväll med Joanne.

I helgen skulle jag med Eve till Sörbyn (?) men kunde inte för har blivit jätteförkyld, det har runnit från ögonen och vart hemskt men jag gick ändå på praktiken för jag vill inte göra om den i sommar. Så om de tycker jag är för förkyld för att vara där skickar de väll hem mig men nu är jag ledig i 3 dagar, TRE dagar fatta skönt ! :D

så nu ska jag bara lata mig men jag måste också plugga till hjärtprovet och bestämma vilka individuella val jag ska ta..

är det någon från min klass som kommer ihåg om Nk B ingår i Omvårdnadsprogrammet?

Hoppas ni får en trevlig helg : )

/Kickan

2 kommentarer:

  1. Nepp det gör det inte :p

    SvaraRadera
  2. RÖRÅN KRISTINE, RÖRÅN! du lär dig aldrig :(

    SvaraRadera