söndag 22 maj 2011

Pirr

Spenderade dagen vid måttsundsbacken och spela bilbingo med Cia och hennes mamma. Fick som födelsedagspresent 2 block att spela med. Vet inte varför men jag tycker det är jättekul och fara på det, även fast man inte vinner så får man uppleva den där pirriga känslan i magen då man nästan vinner. En stund nu har jag haft det väldigt svårt att känna och det är nog därför jag jag tycker om att fara på såna saker som bilbingo eller få åka bil jävligt snabbt då man kan få känslan av en adrenalin kick, tycker om att se på skräckfilmer som verkligen är läskiga så jag kan få känna ren rädsla. Känslor betyder så mycket att tillslut spelar det ingen roll om det är lyckokänslor eller rädsla bara det är något...

Glömde helt bort att ta kort där borta så jag bjuder på en gammal bild på mig, Cia och Lisette.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar