fredag 20 maj 2011

Ja då fyllde man år igen. När jag vakna i morse hade jag fått ett jättegulligt sms
"Grattis bästa moster jag älskar dig och det gör mamma med. Vi hoppas du får en underbar dag // erik"
Kan inte förstå hur en sådan liten människa kan göra en så glad. Oförklarligt.Varje år brukar jag inte tycka det känns så mycket annorlunda från tidigare förutom att man kan göra mer saker som att gå på krogen, köpa cigaretter osv. Men i år känns det annorlunda, jag känner mig på något konstigt sätt mer vuxen. Och i år hade jag ingen lust att bjuda hela släkten, tycker det bara är jobbigt då det kommer massa människor hela tiden och att öppna presenter klarar jag inte av. Visst det är ju kul att få presenter men att öppna dom är läskigt för att jag är rädd att jag inte ska få samma ansiktsuttryck eller blir superglad som dom förväntar sig. Det är lättare då att inte få presenter alls.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar