fredag 20 maj 2011

Happy Birthday To Me!

Vad kan jag säga, den bästa födelsedagen hittills på många år. Det var lugnt, skönt och inte så många människor att det blir stressigt och jobbigt. Evelina kom hit och hjälpte till med att baka kakor, gräddtårtan och garnera smörgåstårtan. Allt gick mycket snabbare och roligare att ha henne där som sällskap. Guld värt! Det är det som är så kul att vi träffas inte ofta men när vi träffas är allt som vanligt, hon är en sann vän som alltid finns där. Det är synd att hon inte har riktigt samma smak som när det gäller tårtor men jag tror surströmmingen satt på sin plats.



Presenten jag fick av Eve, älska den verkligen för den är så personlig.

Och eftersom det var jag som fixade allt (med hjälp) till dagen bestämde jag också att jag ville ha ljus på tårtan och det gjorde som allt bättre. Då kändes det som en riktig födelsedag då jag fick blåsa ut de alla 20 ljusen på tårtan. Sen kan man diskutera om jag var bra på det eller inte ;)




Förresten så har Erik lärt sig att sitta alldeles själv idag =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar