lördag 28 mars 2009

You Shook Me All Night Long

Det blev att fara till Arvidsjaur och det var då jävla tidigt vi for, klockan 6 på morgonen. Så det blev att kliva upp vid kvart över 5. !! När vi var där så testade jag lite skidor och så, det fanns faktist några som jag skulle kunna tänka mig att ha. Och sen så övertala jag mig själv att prova Fischer (Har alltid varit anti mot det) men då fanns bara juniorskida och jag åker ju på seniorskida.
För Louise tyckte jag det gick bra för på tävlingen även fast hon ramla, men huvudsaken var ju ändå att hon inte gav upp!

På vägen hem fick jag köra litegrann så jag har gjort 3 nya saker idag:
-Kört 110 km/h
-Kört om två bilar
-Träffat på renar mitt på vägen

Men det gick riktigt bra. Och man blir väldigt trött av att vara i backen en hel dag så det känns som om jag ska somna just nu. Är ensam hemma hos syrran, hon och sambon är på någon fest hos en kompis till dom. Så de känns väldigt tomt just nu. Så hade tänkt gå och nöta lite Supernatural nu. Jn jag har lyssnat på ACDC, Asia, Scorpion, Free mm. HELA veckan. Det är sjukt hur en låt kan ändra ens humör så snabbt, ;D / Kickan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar