tisdag 31 mars 2009

Heat Of The Moment

ja, första övningskörningslektionen med körskolan var idag, och jag hade den bokad med mona men jag fick ha den med leif för det blev någon dubbelbokning. Men det var nog lika bra det :) så ska bara ha med Leif hädanefter. Haha gjorde bort mig några gånger som jag inte vill tala om men han fick sig ett gott skratt, så det får gå bättre nästa gång.Förhoppningsvis skämmer jag inte ut mig lika mycket ;)
Och eftersom jag planera med honom om alla andra träffarna gick tiden bort så snabbt att jag missa sista bussen till sofia. Jag ringde till Frida så de kunde hämta upp mig hos Joanne. Var tvungen att gå tebax dit för att mina skor var fulla med vatten. Det skvalpa när jag gick!
I Pagla var det riktigt roligt, det var lite skönt att vi vart få personer för tycker det bara är jobbigt då man är många. Vi åkte madrass och pulka. Det enda problemet var brasan, vi fick inte upp den så snabbt som vi ville så vi hann knappt grilla klart våran första korv när pappa kom för att hämta oss. Det var en väldigt trevlig kväll men den gick för snabb.!
Ska nu gå och lägga mig o se någon film att somna till . GODNATT! / Kickan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar