onsdag 25 mars 2009

Highway To Hell

Leedig dag :) Så har varit hemma i Unbyn och har spenderat den mest framför datorn och har även sökt feriejobb via kommunen för säkerhets skull om jag inte skulle få sommarvikariatet. Och jag skulle ringa till Lena på bemanningsenheten angående vikariatet för jag vill gå introduktion på påsklovet också men hon var på lunch så ska försöka på en kvart igen :) Ska tillbaka till joanne redan ikväll men jag måste säga att det var djävulskt mycket skönare att sova i min 140-säng istället för en 90, plus att Freja är hos Joanne just nu och hon är inte rolig på morgonen. Om man sover sätter hon sig på en och studsar och om man råka öppna ögonen det minsta lilla och hon ser det så är det kört. Hon kommer och spretar upp ögonen på en med fingrarna :S Så då äre bara att fara tillbaka och hoppas på att man vaknar för henne. Men annars äre bara fint där. :) /Kristine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar