söndag 22 mars 2009

One Way Or Another

Halloja, just nu har min praktik på 3 veckor börjat men har vart ledig nu i helgen som har varit jävligt skönt :) Idag var jag och mamma och åkte längdåkning i nästan en timma och jag måste säga att det gick mycket bättre nu än tidigare, ramlade inte en enda gång :D På tisdag kommer min lärare till praktikplatsen och jag får hoppas på att det har tyckt det gått bra för mig.. I början gilla jag stället inte så mycket men sen när man lär känna de som bor där och alla rutiner så går det mycket bättre men den är väldigt tröttsamt.,
Imorgon går jag från 7 till 17 och sen ska jag till sussi, hon ska få noppa mina ögonbryn eftersom jag inte kan göra det själv (bryter ihop efter första draget) och sen ska vi till step in och träna :D ÄNTLIGEN! har varit länge sen men så går det när man är förkyld :S
Ska gå och duscha nu och sen gå och lägga mig för att se film. Det blir nog Gran Torino eller så fortsätter jag med Greys Anatomy :P /Kristine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar