onsdag 19 september 2012

Sjukskriven

Har sjukskrivit mig idag och imorgon, har ingen feber längre men är ju fortfarande väldigt förkyld. Ska ta en ny dunderkur ikväll igen så jag blir hyffsat frisk till fredag.
Hatar att vara så pass förkyld att jag inte kan fara och jobba men inte så mycket att jag är trött hela dagen för känner mig sjukt utttråkad. Det skulle bara hjälpa att man inte satt ensam och kolla film utan att man hade sällskap. Men alla jobbar, pluggar eller så vill de inte komma hit pga rädsla för att bli smittad. Är less på att kolla på tv:n och sitta vid datorn men vad ska man annars göra ? What to do, what to do ?

Aja har nån något förslag på en bra film? Har redan kollat på "Red Dog",Magic Mike och halva "What to expect when you're expecting" klarade inte av att se hela man blev ju bara deprimerad av den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar