söndag 9 september 2012

Back in the game!

Igår for jag ut på krogen för första gången på typ ett år. Var asnervös för det är även första gången jag kommer dricka alkohol efter operationen om man nu inte räknar med att man smakat en klunk någon gång. Men jag hade ju ingen aning om hur mycket jag skulle klara av innan man blir påverkad.. Om jag skulle bli kanon i arslet av en cider eller hur det skulle gå. Vi hade iaf förfesten hos Frida och började dricka där innan vi for till Luleå på Olearys. Jag tyckte jag ändå klarade av ganska mycket men absolut inte så mycket som jag drack förut. Jag fick i mig 2 xider och 2 fishermansshots innan vi for och då var jag som skönt lullig. Sen på krogen drack jag en rosa pantern men efter det slutade jag dricka så nyktra till sakta men säkert till kl 3 då vi fick skjuts hem. Det var även första gången jag var ut i Luleå så var grymt taggad, men jag tror nog på ett sätt att jag tycker det är roligare i Boden just för att där träffar man alltid någon man känner. I lördags träffade jag inte någon bekant förutom de jag for dit med då. Tyckte ändå att det var en rätt lyckad kväll för min del, ser fram emot nästa gång :D
 

Är nu på bilbingo med Lovisa, vi kom lite sent så missa de 2 första sidorna. Har inte vunnit hittills men vi ser ju :P



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar