lördag 2 juni 2012

Karaoke

Det har knappast varit det bästa vädret för bal-människorna idag, det både regnade, spöregnade och haglade. Om jag blev blöt genom alla mina lager av kläder kan man tänka sig hur blöta och kalla de blev i bara klänning. Fick fara förbi lägenheten och byta om innan jag fortsatte mot Unbyn för jag vill absolut inte bli förkyld. Brukar redan echinagard för att motverka det och måste säga att det var mycket äckligare än vad jag trodde, Khan Yang är myche godare (påminner om Jäger). Ikväll har jag varit med mamma och pappa på karaoke hos några kompisar till dom. Skönt att vi inte var så många för då vågar man ta micken, kan inte påstå att jag har den bästa sångrösten ;)

Som vanligt så kan inte pappa vara seriös på någon bild XD

Ska dra mig nu till soffan som mamma bäddat åt mig i vardagsrummet där jag ska sova inatt =)

1 kommentar:

  1. Du har visst en bra sångröst ,det är bara självförtroendet det är brist på

    kram mamma

    SvaraRadera