onsdag 13 juni 2012

Ändrade planer

Blev inte Boden idag utan for till Luleå för Joanne skulle lämna in ett trasigt bälte så hon skulle få ett nytt. Sen for vi iväg till Pite, till Sussi och Erik och var där en stund. Tog med oss Windsorkakan som blev över från igår.

Joanne och Erik

Nä vi var på väg från Sussi kom vi på att fara och hälsa på Farbror Janne då vi ändå var i närheten. Där blev resten av Windsorkakan uppäten. Skönt att inte behöva ta med den hem. 

Och idag så tog jag aldrig mina värktabletter på morgonen, fick lite ont på vägen till Sussi så tog en alvedol när jag var där men har annars klarat mig hela dagen. Har dock nu väldigt ont i ryggen, tror det kan bero på att man spänner sig hela tiden utan att tänka på det. Vi kom nyss hem till mig och är helt slut av allt rantande idag, ska dricka mitt kvällsmål och sen blire kanske någon film eller liknande. Gonatt =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar