söndag 19 juni 2011

Tankarna på annat håll.

Har varit några dagar i Piteå hos systeryster. Alltid skönt att fara dit, visst man kanske inte får sova lika länge osv men man får alltid tankarna på annat. Man har all fokus på Erik, i alla fall då han är vaken.

Var förbi Telia då jag var där och köpte Telia max 25. Tänkte att jag kommer att tjäna mer på det än Halebop. Sen köpte jag även vit Iphone 4 men direkt efter kände jag mig inte riktigt "upprymd" över att ha en ny telefon. Jag var inte så ivrig att få öppna paketet och börja fiffla med den. Det var nog för det inte var meningen att jag ska ha en Iphone. Känner inte att jag har behovet att ha en jättedyr telefon som man måste ha försäkring på osv. Så ska till veckan och byta ut och köpa en HTC istället. Som jag uppfattar det är den typ likadan fast inte lika ömtålig.

Börjar sommarvikariatet imorgon kl 7. Lycka till att kliva upp då jag vänt dygnet så jag inte kan somna förrän 2 på nätterna nu. Håll tummarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar